weia-haar-weblog.reismee.nl

Ubud

Geschreven door Lisa.

Vandaag een heel kort verhaaltje want, we hebben niks gedaan. Deze dag was er nog een laatste inbegrepen excursie, echter duurde dit van 9 tot 4 en bestond het voornamelijk uit uitstapjes die we al eerder op andere plaatsen hebben beleefd, zoals een bezoek aan een zilver fabriek, en houtsnij werkplaats, een rijstveld en een warmwaterbron.

We hebben dan alle drie ervoor gekozen vandaag in ons heerlijke hotel te blijven en te genieten van de rust. Henk en ik hebben vanochtend nog even lekker gezwommen, Weia heeft lekker een boekje gelezen onder het genot van de airco, aangezien het buiten toch ook weer zo'n 33 graden was (met een gevoelstemperatuur van 41 graden).

Morgen vertrekken we rond 12 uur richting alweer ons laatste hotel, waar we nog een nachtje verblijven, voordat we komende woensdag laat op de avond weer vertrekken naar het vliegveld. Komende woensdag vertrekken we, en we hopen op donderdagmiddag (lokale tijd) weer terug aan te komen in Nederland.

Tot nu toe hebben we een prachtige vakantie, ondanks dat we hier en daar niet altijd even fit zijn geweest.

Arend en Ina

Vakantie is ook genieten, uitrusten en even bijtanken. Lekker luieren in het hotel, even zwemmen of lezen en dat alles bij tropische temperaturen.
We wensen jullie allen een goede thuisreis en verwelkomen jullie graag weer in de moesson in Feanwâlden.
Lieve groet!

Anneke

Wat een belevenissen, wat een indrukken. En prachtige foto's die enthousiaste, leuk geschreven verhalen begeleiden. Weia, hopelijk knap je gauw helemaal op, zodat je nog optimaal van de resterende dagen van jullie vakantie kunt genieten. Tot gauw bij Aldo.