weia-haar-weblog.reismee.nl

Ziek

Net de dokter aan huis gehad, we hebben nl. Allemaal een prachtige huisje hier in een. Prachtige tuin, maar het ging niet goed met mij, piepende longen, misselijk, koorts, ik kon niets binnen krijgen zelfs een kopje thee stond mij tegen, maar het was heel professioneel samen met een verpleegkundige kwam hij langs , bloeddruk meten, temperaturen, longen beluisteren, nu 5 soorten medicatie gekregen maar alleen het doorslikken is wel een dingetje, maar we hopen dat het goed gaat komen, daar gaan we voor.

Hij is nu naar nog 2 medereizigers met dezelfde symptomen .

Arend en Ina

Beste Weia, dit is niet zo leuk en dit wil je zeker niet in je vakantie. We hopen dat de medicijnen goed werken en dat je nog iets van de reis kunt genieten. Sterkte, ook voor Henk en Lisa.

Theunie

Hallo Henk,Weia en Lisa.
Wat een prachtig land zeg...ik geniet van jullie levendige verhalen en prachtige foto's.
Wat jammer dat je ziek bent geworden Weia....hoop dat je je snel wat beter mag voelen,en weer kunt meegenieten van jullie vakantie.
Nog een fijne vakantie verder toegewenst!
Groetjes van Theunie

Andries

Ziek zijn is niet wat je wil als je met zo'n mooie reis bezig bent.
Heb inmiddels gelezen dat je wat opknap Weia. Hou vol want er is nog zoveel moois te zien.
Beterschap.