weia-haar-weblog.reismee.nl

Cap de la Hague en Cherbourg

Gisteren, vrijdag de 23e zijn Henk en Bram op de fiets naar het museum van Utah Beach geweest. Ik heb heerlijk mijn boek uitgelezen, waar ik 's morgens pas mee begonnen was.

Vandaag om 10.00 uur vertrokken naar het meest westelijke puntjje van Normandië, Cap de la Hague, van hieruit heb je een prachtig uitzicht.

Op de terugweg hebben we een bezoek gebracht aan de stad Cherbourg, wat eigenlijk een beetje tegen viel, waarschijnlijk ook omdat er zo weinig winkels open waren. Nu even dit verhaal weer schrijven en dan aan de koffie!!!!

Volgens Bram is dit maar een saaie vakantie, wat ik tenminste op zijn Hyves heb gelezen, ik kan mij er iets bij voorstellen op die leeftijd, maar zal , naar ik mag hopen, later met een goed gevoel op terug kijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!