weia-haar-weblog.reismee.nl

Vertrek uit Nederland,aankomst in Normandie

Hallo vrienden!

Hier een berichtje vanuit het zonnige Normandie! Van vrijdag op zaterdag om 03.00 uur vertrokken. De reis ging voorspoedig totdat we in Frankrijk aankwamen en 4 km voor een tolpoortje [peage] stonden te wachten, wat zich daarna enkele malen herhaalde. Daarna proberen te tanken, bij de eerste hebben we 15 min gewacht, duurde te lang, dus maar verder gereden, bij de volgende hebben we 1 uur gewacht voor een tank benzine!

We dachten in een modern land te komen, maar helaas. Bram en ik, wij zijn al niet zulke Frankrijkgangers, zeiden: dit is de laatste keer. Henk zei: de Geallieerden zijn sneller Frankrijk binnen gekomen[juni 1944] dan wij 2010, we hadden dus uren vertraging.

Trouwens de TomTom deed het wel geweldig, hij heeft ons er in 1 keer naar toe gereden.

Verder een mooie campingplek en een heerlijk temperatuur!

Reacties

Reacties

rita mulder

Hallo luitjes, eindelijk zet ik mijn computer (na 2 weken) eens aan en tref jullie vakantieverhaal. Leuk dit weer te kunnen volgen. Aan Brugge heb ik nog goede herinneringen met Jos, een mooie stad!! Ik wens jullie nog veel vakantieplezier en hoop nadien snel eens bij te kletsen!!!! Hartelijke groeten van Rita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!