weia-haar-weblog.reismee.nl

Normandië en België

Nog 2 weken te gaan, en dan op vakantie naar Normandië.

Daar zullen we de invassiestranden gaan bekijken. We hopen dat het dan ook nog mooi weer is, want Normandië staat erom bekend, dat het daar nogal wisselvallig kan zijn!I Inmiddels de meeste spullen al bijelkaar gezocht en de slaapzakken reeds gewassen.

Andries

John en ik zijn ook even bezig geweest maar het lukt nog niet met het plaatsen van een foto als profielfoto.
Verder nog geen verhaal.
AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Edith Keijzer

Hallo Weia,

wij gaan ook naar Normandie op vakantie, ben alleen nog op zoek naar een camping, naar welke camping gaat u? misschien een goede tip voor ons gezin?

graag zie ik zo snel mogelijk bericht terug, wij gaan op 12 july al naar Normandie op vakantie, alvast bedankt, groeten Edith

Hallo Edith

Wij gaan naar camping "Le Cormoran"in Ravenoville, vlakbij Sainte Mere Eglise. Wij zitten dicht bij Utah Beach.
Had op internet gelezen dat het een leuke camping zou zijn, ook bij ZOOVER vakantiebeoordelingen heeft de camping een hoog cijfer, we zijn er nog nooit eerder geweest, dus afwachten!
M.vr. gr Weia

lia faber

hey fam. Udding.
Ik ben blij voor jullie dat het weer goed is, maar daar hoef je niet voor naar Frankrijk, het is hier ook prachtig en je hebt geen vertraging. Misschien een tip voor volgend jaar???? Nog een prettige vakantie en ik hoop dat alles vlot verloopt.
Groetjes uit het zonnige en warme Dronrijp

Andries

Avoir une humeur de chien. Maar volgens mij is dat met dit mooie weer snel over. Veel plezier.