weia-haar-weblog.reismee.nl

Batikbedrijfje en Waterpaleis

Geschreven door Weia

Voor degene die met de fiets door de rijstvelden wilde moest deze ochtend al om 06.00 uur op staan en aangezien we zoiets al hadden gezien in Vietnam hebben we dat aan ons voorbij laten gaan, 7 mensen waaronder wij werden om 10.00 opgehaald zodat we ons weer bij de groep konden voegen.

Daarna hebben we met zijn allen een batikbedrijfje bezocht, waar ik heel erg van hou dus nu ook wat gekocht, moet alleen nog opgespannen worden wat onze vroegere buurman Andries zo prachtig voor ons heeft gedaan met een doek uit Sri Lanka , met andere woorden........`zelfs `lisa heeft een doek gekocht en dat zegt wat

Vervolgens het waterpaleis bezocht, het koninklijk zwembad dat tussen 1758 en 1765 is gebouwd, met gescheiden zwembaden voor de mannen en de vrouwen

Na 300 meter lopen kwamen we bij het restaurant waar we weer een heerlijke Indonesische buffet hadden, deze was echt heerlijk.

Onze gids "Nuki" had voor iedereen een "Becak" geregeld, een soort fietstaxi [bakfiets met motor] die ons weer naar de bus bracht.

Vandaag kon ik gelukkig wel aan alle dingen meedoen, dit keer niet zo veel trappen omhoog, maar gelukkig was er gisteren nog een medereisgenote die dat ook niet kon en zijn we samen achtergebleven, ook gezellig

Vanavond gaan Lisa en ik naar een traditionele Ramayana dansvoorstelling, Henk gaat niet mee

Arend en Ina

Een wat rustiger dag, maar wel mooi met het batikbedrijfje. Kleinschalig maar erg kleurrijk. Wat een luxe daarentegen bij het waterpaleis met gescheiden zwembaden.
Als de laatste 2 foto’s van jullie avondeten zijn komen jullie niets te kort, het ziet er verrukkelijk uit.
Groetjes!

Andries

Haha, die vroegere buurman is mooi de klos?
Maar wat weer een mooie dag en wat weer prachtige foto's.
Henk kon vroeger op de fitness al geen maat houden dus dat hij niet meegaat naar een dansvoorstelling kan ik me wel voorstellen.
Weia dank voor het verhaal.