weia-haar-weblog.reismee.nl

8e dag Ierland

Alweer de laatste dag in Ierland, nu in de hoofdstad Dublin, alleen vandaag is het niet zo warm als afgelopen week we hebben nu 14 à 15 graden, jammer maar we mogen niet klagen.

Dublin is echt een prachtige stad, aangezien we niet zoveel tijd hebben om Dublin te bezichtigen gaan we eerst met de bus een rondje Dublin doen zodat we globaal een indruk krijgen van deze stad met prachtige gevels en vooral café 's en kroegen

DeTemple Bar is een beroemde pub in Dublin.
Vandaag konden we een stadswandeling met Anton onze reisleider gaan doen of zelf wat dingen ondernemen , de helft van onze groep ging met Anton mee en de rest ging andere dingen doen , Henk heeft het kunstmuseum bezocht, alle musea zijn hier gratis.
Lisa en ik zijn nog wat gaan shoppen, Lisa heeft een mooi plaid van Ierse wol gescoord en ik een prachtig vest, gemaakt van Ierse Aran wol.

Om 15.00 uur werden we weer bij de bus verwacht om vervolgens naar het vliegveld te gaan, alles verliep soepel, zijn op tijd geland op Schiphol maar voordat we onze koffers konden ophalen waren we 20 minuten aan het lopen, jeetje dat viel niet mee...... Lisa ging weer met de trein naar de Den Haag, die was snel thuis, wij moesten nog even rijden maar waren uiteindelijk 23.50 uur thuis. we kunnen er met een goed gevoel terugkijken op een mooie reis.

Ina

Jullie kunnen idd terug kijken op een heel mooie reis met daarbij prachtig weer wat het alleen maar leuker maakt.
Nu weer genieten van eigen huis en tuin met ook hier heerlijk weer!??

Weia

Dat kunnen we zeker !!!

Arend en Ina

Dublin is een prachtige stad, die eigenlijk een meerdaags bezoek vereist. Jullie hebben weer genoten en kunnen nu thuis uitrusten.

Liesbeth

Inderdaad een mooie vakantie. Het weer heeft inderaad mee gewerkt. Nu ook weer genieten van het mooie weer.

Weia

Klopt, het is wederom genieten van het mooie weer en Arend en Ina jullie hebben zeker gelijk dat we te weinig tijd hadden voor Dublin

Corrie

Wat een mooie sfeerimpressie in woord en beeld van jullie reis in Ierland.