weia-haar-weblog.reismee.nl

5e dag Ierland

Je zou het niet zeggen maar we zitten in Ierland met gemiddeld 20 à 25 graden en volop zon, iedereen van onze groep had ook wat warmere kleding genomen want Ierland staat niet bekend om het warme weer, maar dit overtreft alles, echt geweldig zou onze gids Anton zeggen, hahaha

's Morgens rijden we door het bijzondere maanlandschap van de Burren, een enorm groot kalksteengebied waar tussen vele spleten met vele verschillende planten, behoort tot Unesco Werelderfgoedlijst.

Daarna via de kustroute langs Galway Bay bereiken we de "De Cliffs of Moher" 8 km lange klipkust die zo'n 200 meter loodrecht uit de Atlantische Oceaan oprijst, spectaculair.....hebben veel foto"s gemaakt maar toch moeilijk vast te leggen, maar Henk heeft toch een paar mooie gemaakt
Wederom weer een geslaagde zonnige en gezellige dag,

Arend en Ina

Dat is wat Ierland zo aantrekkelijk maakt: de Burren en de cliffs of Moher! Wat een mooi landschap de Burren met die prachtige plantengroei tussen de spleten!
Wel jammer dat jullie niet over het schiereiland Dingle zijn gereden met zijn prachtige kustweg.
Hoe bevalt jullie het eten in Ierland? We hopen voor jullie dat het zulk mooi weer blijft. Bij ons is het ook prima hoor!

Weia

Hallo buren, het eten bevalt ons gemiddeld genomen prima en de mensen zijn hier ontzettend vriendelijk

Andries

Indrukwekkend.
Die Ieren doen ook alles om jullie te plezieren. Zelfs de temperatuur is aangenaam.
Prachtige foto’s en mooi verhaal.
Korte broek klaar liggen voor morgen.
Geniet, schrijf en fotografeer zo door.