weia-haar-weblog.reismee.nl

Aangekomen in Hanoi

Bijna 24 uur over gedaan om naar Hanoi in Vietnam te komen, eerst 11.5 uur vliegen naar Hongkong en daarna nog 2,5 uur naar Hanoi.

Allereerst nog een leuk verhaaltje dat we mee hebben gemaakt in het hotel op Schiphol, daar wilde een Chinees gaan ontbijten , alleen en dacht kennelijk dat alles gratis was en begon toen te hamsteren, hij had de hele tafel vol liggen, dat was natuurlijk niet de bedoeling en de manager kwam naar hem toe en zei: Sir, this is not an supermarket , hij was helemaal verbouwereerd dat hij dat niet allemaal mocht pakken, je had zijn gezicht moeten zien!!!

Het is bewolkt in Hanoi en het regent een beetje, maar het is ongeveer 20 gr, wel een heerlijke temperatuur. We hebben al even een rondje gelopen, dat is gezien het chaotisch verkeer hier oppassen geblazen. De gids zei al, niet haastig oversteken maar langzaam doorlopen, de Vietnamezen gaan wel om je heen rijden, vooral de paar miljoen scooters.

Morgen gaan we samen met de gids" sightseeing Hanoi" doen en hoop dan wat foto's te hebben, we gaan zometeen even douchen en eten en dan lekker vroeg naar bed.

Het is hier nu 6 uur later.

Hylke en Gé

Het grote genieten kan beginnen, wij volgen jullie en genieten mee.

Lisa

Leuk eerste verhaaltje, ik kijk uit naar de foto's!

Ina

We kijen uit naar meer ver halen en foto's.

Sjoerdje de Graaf

Fijne vakantie, ben benieuwd naar jullie verhalen, geniet ervan!!

jacques en ina

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Mooi verhaal over die chinees. Plezierige reis verder , we gaan jullie volgen!

Kleine Ina

Benieuwd naar jullie foto's en verhalen!! Veel plezier!!

Liesbeth

Gelukkig goed aangekomen en ben blij met je eerste bericht.

Andries

Jeetje die Chinezen toch. Dus ik hier naar de lokale Chinees, tafel vol en wat dacht je???..... Gewoon betalen hoor.
Geniet daar en hou ons op de hoogte. Het is Henk toevertrouwd om met mooie foto's te komen.
Dus laat de eerste serie maar doorkomen Henk.
Veel plezier.