weia-haar-weblog.reismee.nl

Ebersbach an der Fils

Vandaag om 15.00 uur aangekomen in Ebersbach an der Fils, ongeveer 10 km van Goppingen, op de "o" moet nog een umlaut, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden, een plaats waar we morgen naar toe zullen gaan, het MÃ¥rklin Museum, een grote wens van Henk.

Waren vanochtend rond 06.00 uur vertrokken, de reis verliep verder goed, alleen heel veel file gehad en heel veel bouwwerkzaamheden, Duitsland lijkt wel één grote "baustelle"

We zitten in een heel leuk pittoresk familiehotel met ongeveer 10 kamers, heel knus, foto's zullen nog volgen

Het is hier zonnig weer met 23 gr C

We hebben hier net in het hotel gegeten, heerlijk, een streekspecialiteit: frischen salat mit gebakkene kåsespåtzle und zwiebeln, het was de moeite waard

Reacties

Reacties

Liesbeth

Dat hadden wij ook toen we naar Oostenrijk gingen, overal waren ze met de weg bezig. Veel plezier bij het bekijken van de treintjes.

weia

Dankjewel zus, zal wel lukken, het schijnt een klein museum te zijn,dat zal wel niet zo lang duren, alhoewel met Henk weet je het maar nooit

Andries

Ha, daar hoef je niet voor naar Duitsland / Oostenrijk. Ik nodig u uit Leeuwarden eens te bezoeken. Vol met van die gele verkeersborden. Weia veel sterkte morgen, ga je mee naar binnen of blijf je buiten wachten?

weia

Ik ga terplekke bedenken of ik morgen mee naar binnen ga, afwachten dus

L

Voor de umlaut moet je de u even ingedrukt houden, dan krijg je alle mogelijke opties. Als je dan een 2 indrukt krijg je een u met umlaut: ü
Leuk verhaaltje en ik wacht met smart op die van papa!

Corrie

Mooi verhaal, haha, ik zie het helemaal voor me. Veel plezier verder. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!