weia-haar-weblog.reismee.nl

4e dag

Vandaag naar het noordoosten van het eiland, dit zijn natuurlijk niet zulke spectaculaire verhalen als van onze laatste verre reizen, maar toch erg mooi.

Het hele eiland is schitterend groen met heel veel flora, allereerst gingen we naar het "Parque Natural da Ribeira dos Caldeiroes" wat een mond vol, heb ik wel weer even opgezocht

Daarna richting Nordeste, waar we de lunch hebben gebruikt. Verder naar de voormalige hoofdstad Villa Franca, wat in het zuiden van het eiland ligt

Zoals jullie zien zijn het allemaal bomen en bloemen,maar dat maakt niet uit, want ze zijn prachtig, alles wat wij moeten kopen staat hier als onkruid in de natuur, zoveel soorten en kleuren. Heel veel planten komen uit de hele wereld door zeelui meegenomen die hier een tussenstop op De Azoren hadden.

Het weer was vandaag zonnig en 24 graden, heerlijk!!!

Andries

Prachtig weer en mooie foto's, dat is pas vakantie vieren. Door het lezen van jou verslag kom ik plots op een goed idee.
Mijn tuin staat vol met onkruid, misschien zijn er mensen die dat willen kopen. Gat in de markt. Er staat zeldzaam spul tussen. Misschien iets voor jouw volgers, de beide Ina's, of Lia misschien? Hou me op de hoogte van het reilen en zeilen op de Azoren. Wie weet zit er nog een gouden tip tussen. (Hoor van de lokale visboer dat alle walvissen morgen richting Azoren trekken.) Selfie, selfie.

Liesbeth

Het ziet er mooi uit en wat een heerlijk weer. Geniet van jullie vakantie.

weia

Hoop dat het gaat lukken met de walvissen Andries, daarin we erg naar uit, afwachten!!!!