weia-haar-weblog.reismee.nl

Na 2 jaar weer op vakantie.....

Heerlijk , even weer op vakantie, nu naar De Azoren, een eilandengroep dat hoort bij Portugal

Het is momenteel rond de 20 gr, heerlijk weer en het is hier 2 uren vroeger. Aangezien we vannacht om 03.00 uur op Schiphol moesten zijn, hebben we niet kunnen slapen, zodat we nu nog maar even een tukje gaan doen.

Op Schiphol hadden ze mij eruit gehaald om mijn handbagage volledig te controleren, ze hadden mijn tas achter gehouden en ik moest zelf alles eruit halen, het leek het tv programma " border security", ze gingen door mijn hele tas met van die stripjes die daarna in een apparaat kwamen om te kijken of ik ook drugs bij mij had, maar gelukkig alles goed bevonden.

Morgen gaan we "whale watchen", ben zeer benieuwd, de weersvoorspelling is niet zo goed voor morgen, maar op hoop van zegen dat het meevalt.

Foto's volgen nog!!!

Reacties

Reacties

Andries

Het heeft even geduurd maar gelukkig pakken jullie het reizen weer op. Ga jullie dus ook volgen en verwacht minimaal een selfie met een walvis. Veel plezier

Weia

Hoi Andries, we horen net dat de excursie "whale watching" is verschoven naar zaterdag vanwege de slechte weersvoorspelling, helaas. Dan hebben we morgen even een rustdag, lekker lezen en niks doen, mag ook wel eens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!