weia-haar-weblog.reismee.nl

Grenscontrole Rusland-Mongolië

Daar is hij dan de grens. Eindelijk naar 4 dagen aangekomen bij de grens tussen Rusland en Mongolië. We hebben in totaal 8 uur moeten wachten en zo'n5 a 6 papierenvan onder anderen immigratie, health declaration endouane moeten invullen voordat weeindelijk in Mongolië onze reis voort konden zetten. Inmiddels zijnwe6 tijdzonesverder tussenNederlanden Mongolië en zijn nu erg moe.

Lia Faber

Eindelijk een bericht van jullie. Dus toch een internet verbinding kunnen vinden. Ik kan mij wel indenken dat Henk te laat zou kunnen komen. Hoe is het met het eten daar. Ik hoop dat je binnenkort nog een paar foto''s op de site kunt zetten, zodat we een beeld krijgen hoe het daar er allemaal uitziet. Vermaakt Bram zich wel. Reizen er ook leeftijdsgenootjes mee. Ik blijf jullie volgen en nog veel plezier .

Liesbeth

Hoi familie,

Gelukkig gaat alles goed. Mooi om jullie te kunnen volgen. Papa en mama komen de 29ste en zal ze jullie verslag laten zien.
Groet van ons allen

Lisa

Hye waei, henk en bram.
Ik ben jaloers dat jullei zoveel beleven. Heb nog super leuke vakantie en denk er dat je niet te laat bent voor de trein of in de verkeerd stapt.

Groetjes

Sjoerdje en Haise

Toen wij elkaar de laatste keer spraken hadden we het al over een spannende reis, dat is ie dus ook.
Ben al benieuwd naar de foto,s straks. Voorzichtig en geniet ervan.

Groeten uit een regenachtig maar zwoel Leeuwarden

Andries

Jammer dat die Russen zo moeilijk doen. Dan zijn de Thai toch wel heel anders. We zitten hier niet voor niets in het land van de glimlach. Wat je ook doet, ze blijven vriendelijk.
Ben zeer benieuwd hoe jullie reis verder zal verlopen. Vooral China lijkt me mooi. Doe Henk aan de ketting want 200 Euro voor een taxi is wel heel veel geld. Nog veel plezier. Blijf jullie volgen.