weia-haar-weblog.reismee.nl

Nog 1 dag te gaan

Nog 1 dag te gaan, morgenmiddag naar een hotel bij Schiphol rijden,daar de auto parkeren en dan kunnen we dinsdagmorgen vanaf 06.00 uur met een shuttlebus naar Schiphol worden gebracht.

Maar vandaag nog even het huis poetsen, want mijn ouders komen op onze 18 jarige poes passen en dat is tevens hun vakantie, want ze willen hier in Friesland wat mensen gaan bezoeken en hopen dan op mooi weer, zodat ze ook kunnen fietsen.

En dan kan de reis beginnen, wel spannend!

Reacties

Reacties

Rita

Hallo luitjes, het heeft even geduurd maar nu toch even een berichtje van mij uit Stiens. Inmiddels ben ik al een klein beetje geinformeerd door je ouders Wei want die hebben vanmorgen gezellig een bakje koffie bij mij gehaald. Ze zijn net als ik toch wel onder de indruk wat betreft jullie bijzondere reis! Hoe is het om zo lang achter elkaar in een trein te moeten zitten, nog geen last van opgezette benen. Ik ben zeer benieuwd naar jullie reisverslag en blijf dit graag volgen. Nog een fijne tijd samen en hartelijke groeten van Rita. ( Natuurlijk ook van Pa en Ma Riks)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!