weia-haar-weblog.reismee.nl

de laatste verhalen

Doordat "Reismee.nl" er nu al meer dan 3 weken eruit heeft gelegen en wij alweer zoveel weken thuis zijn, toch nog even de laatste verhalen.

Van Revelstoke naar Penticton was weer een wat langere trip, maar toch ook prachtig met weer vele bergjes op en af, we hebben de laatste tijd iedere dag getankt
In Penticton zijn we 's avonds uit eten geweest , Asian Buffet and all you can eat, het was heerlijk. Henk maakte nog een foto van ons, totdat er een Canadese mevrouw naar ons toe kwam en die vond het maar niks dat we niet met ons allen op de foto kwamen, dus heeft zij nog een foto van ons vieren gemaakt, heel spontaan en ontzettend vriendelijk.

Van Penticton naar Hope, de stad van de houtsculpturen, we hadden er meer van verwacht, want het stadje was niet zo gezellig, maar wel weer heerlijk weer.

Donderdag van Hope naar Vancouver, waar we nu op een stadscamping, genaamd "Capilano River RV Park" staan. Het was een hele drukke weg er naar toe, maar vandaag ook weer mooi weer. We zijn nu bezig met koffers pakken, camper van buiten en van binnen schoon maken, zie foto, ze hebben nl. een speciale plek waar je de camper mag schoon maken.

Vanochtend hebben we eerst nog de "Othello Tunnels " in het "Coquihalla Canyon Provincial Park" bekeken, dat zijn oude treintunnels , aangelegd tussen 1911 en 1916 en werden gebruikt tot 1959,maar steen en sneeuwlawines vernielden steeds dit traject, zodat men besloot de spoorlijn af te schaffen. In deze omgeving werden ook enekele scenes van de eerste Rambofilm "First Blood" gedraaid.

We hadden afgelopen dagen geen of slecht internet of reismee.nl lag eruit, vandaar de late berichtgeving.
Nog 1 nachtje, dan naar het verhuurbedrijf, dan Vancouver Airport, 9,5 vliegen naar Schiphol Airport Amsterdam en dan weer naar huis na een prachtige vakantie
Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties en het meereizen.

Inmiddels vernomen dat alle reacties vanaf 2012 zijn verdwenen en de naam van mijn weblog is ook weer gewijzigd, dus hoop dat het binnenkort toch nog weer wordt hersteld