weia-haar-weblog.reismee.nl

Kandy

We hadden vanmorgenvrijaf, Rangidh bracht ons naar het centrum van Kandy en we zijjn met de tuktuk weer naar het hotel gegaan. Heerlijk rond gekeken, goed gescoord wat betreft mijn man zijn postzegels.Een man op straat vroeg aan ons wat zochten en mijn man zei: ik verzamel postzegels en zo zijn we bij 3 shops geweest en uiteindelijk toch geslaagd in een boekwinkel. De man had met ons een heel stuk gelopen! Vanmiddag wederom een tempel bezocht in het centrum, ontzettend mooi en zeer verfijnd vergeleken bij de anderen.


Rangidh gaf mij ook een paar lotusbloemen om bij de boedha te leggen, alleen ik rook eerst aan de bloemen of ze een heerliike geur hadden, alleen dan mag je als boedist , wat ik niet ben de bloemen niet meer gebruiken, je moet ze weggooien, ook de bloemen die op de grond vallen. Aan het eind van de dag een culturele dans en zangshow gehad, zeer geslaagd. Alweer een dag om, het gaat wel snel zo!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!