weia-haar-weblog.reismee.nl

4e dag Sri Lanka

Weer een leuke dag gehad, vandaag even nog geen foto's, want had de kleine camera vandaag gebruikt en op de ene of andere manier willen ze niet op deze laptop worden geplaatst, wel van mijn echtgenoot zijn spiegelreflexcamera. mMijn echtgenoot heeft de leeuwenrots beklommen en ik heb een voetenmassge gehad. Tijdens het wachten op mijn echtgenoot hebben Rangidh en ik tussen de apen gezeten, er waren een paar jonge apen bij van een paar dagen oud, geweldig, het is alsof je in de dierentuin zit. Ook weer lekker gegeten, mijn echtgenoot vooral spicy en hot, en voor mij iets minder, Maar onze gids houdt ook van lekker scherp. Vanavond lekker buiten gegeten met fakkels om ons heen, samen met nog een stel die ook een auto met chauffeur hebben, het was erg gezellig!!!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!