weia-haar-weblog.reismee.nl

Vlucht + dag 1

Ook al is de dag nog niet voorbij, en heb ik nog een diner tegoed ga ik toch alvast even een verhaaltje schrijven.

De vlucht is me verbazingwekkend goed bevallen, normaal kan ik slecht tegen het vliegen en vooral het eten aan boord maar ditmaal was het vrij goed te doen, weliswaar geen slaap kunnen pakken maar helaas dat neem ik dan maar voor lief.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld van Bangkok (rond 6 uur 's ochtends lokale tijd) werd de groep verzameld en je kan het natuurlijk al raden: één persoon is vermist. Balen, dachten we; die zal vast wel met een kwartiertje komen opduiken maar na bijna 2 uur was er nog niemand dus zijn we toch maar met zijn allen in de aangewezen bus gaan zitten en naar het hotel gebracht. Bij de aankomst in het hotel nog wat formulieren invullen en dan eindelijk naar mijn hotelkamertje (inmiddels 9.15 uur). De kamer is ruim, de badkamer is klein. Het is een oud hotel maar alles is schoon dus in principe heb ik niks te klagen. Het hotel heeft wel een absurde ligging want het ligt recht naast de snelweg en dat is nou net de kant waar mijn hotelkamer aan grenst (zelf op 5 hoog nog goed te horen) maar ik ga niet klagen, ben al lang blij met een bed en wat rust.

Na een verfrissende douche hebben we als groep besloten gewoon met zijn allen de eerst optionele excursie te gaan doen: een uitgebreide lunch op de 78ste verdieping (met een glazen buitenlift) van het hoogste gebouw van Bangkok; de Baiyoke Sky Tower. Om deze ervaring in een woord samen te vatten: wauw, een woord dat ik waarschijnlijk nog vaker zal gaan gebruiken deze vakantie.

De lunch bestaat uit van alles en nog wat, Thais maar ook westers met patat en pasta's, sushi is ook aanwezig en een extreem groot assortiment aan desserts (mjam mjam, heerlijk hoor Weia!) Na de heerlijke lunch gaan we niet weer nog niet weer naar beneden maar gaan we nog verder omhoog na de 84ste verdieping waar men een rond-draaiende constructie heeft gebouw zodat je zonder ook maar een stap te verzetten een heel rondje om de top van het gebouw kan maken.

Inmiddels ben ik weer terug in het hotel en schrijf ik even dit verhaaltje. Na het uploaden van de foto's ga ik nog even de omgeving verkennen en wat foto's van de directe omgeving maken om me dan om 7 uur in de lobby in het hotel te melden voor het tripje naar het diner van vanavond!

Reacties

Reacties

Cas

Geniet ervan jongen

Weia

Hé zoon, ik geloof dat het voor jou al genieten is? Of niet?

Henk

Hoi, seun, ik wist niet dat je kon schrijven, maar zo te lezen gaat het je goed af. Mooi dat de eerste indrukken goed zijn en je het naar je zin hebt. Waar is die ene deelnemer nu gebleven? Ik las dat de persoon niet bij het vliegveld was, maar waar dan wel. Cliffhanger? Als je nu alle tijd hebt noteer wat je eet. Mooi dat het eten aan boord van het vliegtuig je beviel, dat is wel eens anders geweest. Rust goed uit, want het worden nog een praar drukke dagen.

Rutger

Geweldig jongen!
Al een leuk verhaal tot nu toe! (:
Hopelijk gaat de rest van de reis ook bevallen en verlopen zonder problemen.
Ik zal het in de gaten houden, (Gineke ook trouwens haha)

Veel Plezier

ina

Hoi Bram, we zijn net terug van weer een paar weken rondtoeren met onze camper, en nu gaan we vanuit onze luie stoel meegenieten van jouw reis.Leuk om je belevenissen zo mee te mogen maken. Het eerste verhaal klinkt al veelbelovend.Heel veel plezier en geniet!!
Groet ook van Jacques,
Ina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!