Thailand!!

Mijn boarding pass opgehaald en nu wachten totdat ik gate F5 binnen mag. Net even een deel van de groep ontmoet en de eerste persoon die ik de hand schud heet ook Bram... toeval op zijn best. Over ongeveer 10 minuten door de douane en dan nog ongeveer 2 uurtjes wachten voordat we gaan opstijgen. Dan nog ongeveer 11 uurtejs vliegen en dan Thailand maar eens gaan bekijken.

Bij aankomst in Bangkok schrijf ik nog wel even een langer verslagje.

Andries&John

Goede reis en geniet ervan.
We zijn benieuwd naar je eerste indrukken van Bangkok.

Aleida

Oh, wat leuk! Geniet van dit prachtige land.

En een voorspoedige reis!

Peter & Arda

Hallo Bram,

Een goede reis toegewenst en veel plezier en genieten in Thailand.
Ben je ook van plan te gaan fietsen in Bangkok, want dat is wel erg leuk!!
En lekker eten!

Andries

Bram, ik heb even zitten rekenen maar volgens mij zit er meer dan een dag tijdsverschil tussen La Paz en Bangkok. Maar geen paniek we treffen elkaar vast weer op dezelfde dag in Stiens.

fam.faber

Hallo Bram

Ik hoop dat je het daar geweldig hebt en wij zullen je volgen tijdens je reis

Groetjes uit Dronrijp

Hylke en Gé

Hallo Bram,
Wat leuk dat we jouw avonturen kunnen volgen.
Het zal veel herkenning voor ons zijn.
Geniet van dit prachtige land ,heel iets anders dan Amerika.

liesbeth

Hey bram leuk dat we jou ook kunnen volgen, heel veel plezier daar!

Corrie

Hallo Bram,

We wensen je een ontzettend leuke reis toe!. En zijn erg benieuwd naar je verhalen, we zullen je volgen