weia-haar-weblog.reismee.nl

Dresden

Afgelopen nacht weer slecht geslapen, kwam niet omdat het bed slecht ligt, maar zo als altijd, het snurken van Henk. Kan nu niet even de camper uit en lekker buiten zitten, maar weer afwachten tot we kunnen opstaan.

Na een lekker ontbijt een bus/tramkaart gekocht en naar het centrum van Dresden gegaan. Het is weer een prachtige dag en het zal aan het einde van de dag 33grC zijn, maar we gaan niet klagen, maar genieten.

Een gezellig centrum heb je in Dresden en we doen alles in een relaxt tempo.. We hebben ook de Botanische tuinen aan de rand van Dresden bekeken en waren zeer onder de indruk!

Na een lange dag naar het hotel teruggekeerd en nu mijn verhaaltje even schrijven. Morgen gaan we naar Polen, naar onze eerste kasteel.

ina

Dag vakantiegangers,wat fijn dat jullie op weg zijn gegaan.Op de foto's herkenden we wat wij toen ook hebben gezien, maar niet de botanische tuinen, moeten we dus nog een keer terug naar Dresden.Wij nu weer thuis na heel mooie reis door het Beierse land.Op jullie volgende reis zullen jullie toch apparte kamers moeten boeken, slapen jullie in ieder geval allebei!!! Goede reis verder en veel plezier,groet ook van Jacques.

weia

Hoi Ina! Blij te horen, dat jullie het leuk hebben gehad.
Ik zit te schrijven op de binnenplaats van ons eerste kasteel, zamek Kliczkow. Het is prachtig weer en we genieten van een latte machiato. groetjes Weia en Henk natuurlijk