aangekomen in Dresden

Vandaag om 15.30 uur aangekomen in Dresden ! De reis verliep verder goed op een paar omleidingen na, zodat we er een uur langer over hebben gedaan, maar het is vakantie,dus!!!

Het hotel is goed, eenvoudig maar schoon. We konden gratis parkeren in de parkeerkelder van het hotel. We hebben de tassen naar onze hotelkamer gebracht en meteen aan de wandel gegaan, want Henk had ontdekt dat het 'Haubtbahnhof von Dresden' niet zo ver van het hotel lag, dus de eerste treintjes heb ik al weer gezien. Maar ook al even op het terras gezeten en een heerlijke ijskoffie gedronken.

Morgen gaan we naar de binnenstad van Dresden, het weer zal goed blijven, dus beter kan het niet!

Sjoerdje

Hoi,

Als jullie tijd hebben zouden jullie ook even in Meissen moeten zien. Ligt ongeveer 20 km van Dresden. Klein maar ozo mooi stadje. Beroemd van het porselein.
Veel plezier in het mooie Dresden.

Groet Haise en Sjoerdje

Hessel en Marijke

Hallo,

De vakantie is eindelijk begonnen ! Ook wij hadden vandaag een 'reisdag' naar Tivoli. Dit hotel is ook prima.