de laatste dagen van de vakantie

Moest nog steeds de laatste dagen van de vakantie schrijven.

We zijn maandag 18 juli 's morgens om 09.30 uur vertrokken naar Denver , het verhuurbedrijf 'Cruise America'aan de Federal Boulevard in het noorden van Denver. We hoefden maar ongeveer 3 kwartier rijden en zijn zonder incidenten aangekomen. De camper [RV] werd grondig bekeken of er schade was . Gelukkig was alles oke en nadat we alles hadden ingeleverd en ondertekend hadden , werden we door hun naar ons hotel gebracht.

We hadden nl. Early Bird en dat hield in, dat we vroeg zouden worden opghaald van ons hotel, zodat we ook vroeg met de camper weg konden en dat je weer teruggebracht werd naar het hotel van onze laatste overnachting, dus we hoefden geen taxi te bestellen.

Ons laatste hotel in Denver was: Crowne Plaza Airport Hotel, een beter hotel dan het eerste, dat was het: Hyatt Place Airport Hotel.

Dinsdag 18 juli om 05.15 uur opgestaan. ontbeten., met de shuttle naar het vliegveld en zoals gepland om 10.00 uur opgestegen naar Newark, daar zouden Denver tijd om 14.00 uur aankomen en dat was ook zo, alleen in NewYork is het dan 16,00 uur.[ 2 uur later]

Daarna nog 5,5 uur wachten voor de volgende vlucht naar Amsterdam, maar dat werd 7,5 uur later, zodat we rond 13.00 uur op Schiphol aankwamen. Verder ging alles goed, alleen mijn koffer was stuk gegaan, de ritslipjes met slot waren helemaal afgebroken, helaas!!!!

Om 15.00 uur weer thuis, het was een geweldige vakantie!!!!!!!!