weia-haar-weblog.reismee.nl

Golden [ colorado]

Gisteren een reisdag gehad, ongeveer 550 km gereden van Moab naar Golden.

Het was een bewolkte dag, dus een heerlijk dag om te rijden. De temperatuur was wel rond de 30gr, maar in de RV merk je daar niet zo veel van [ airco] Het verliep allemaal vlotjes , waren om 07.30 uur vertrokken en kwamen om 15.00 uur aan op de camping 'Dakota Ridge RV Park'in Golden.

Morgen hoeven we maar een klein stukje meer te rijden naar de camperverhuurder, ongeveer 3 kwartier. Vandaag dus de camper schoonmaken, tassen inpakken en tussendoor genieten van het mooie weer, want we hebben begrepen van familie dat het koud is in Nederland.

Het blijft ons verwonderen , maar de Amerikanen blijven maar vragen waar we vandaan komen en waar we geweest zijn tijdens onze rondreis en of we genieten van alles hier, ze zijn ontzettend vriendelijk, alleen maar positief.

Het is hier nu 10.00 uur en we zitten aan de koffie!!!

Arda

Hallo alle 3,

Dank jullie wel voor de reisverhalen.
Zo hebben we jullie bijna dagelijks kunnen volgen.
De landschappen, jullie dagelijkse maaltijden, jullie uitstapjes en ga zo maar door.
Rest mij jullie een goed terugreis te wensen met weinig oponthoud.
En dan begint het nagenieten.
Tot gauw

Arda.
groetjes ook van Peter en een knuffel van Sjaan en Coosje

Liesbeth

Hallo familie,

De weken zijn omgevlogen, ook voor ons elke keer weer een verhaal, mooi om te lezen. Jullie laatste dagen zitten er op een hele goede terugreis gewenst en tot horens.
Oh ja geniet nog even van het mooie weer hier is het nog steeds herfst en de komende week veel regen tijdens de Nijmegen 4-daagse.

Groetjes van ons allen

Rita Mulder

Hallo Luitjes,

Na zelf een weekje weg geweest te zijn, kom ik de laatste verslagen van jullie reis tegen in mijn mailbox.
Wat een fantastische vakantie (op het snurken van Henk na...!) ervaringen, en zo fijn dat ik dat met jullie mocht delen. Dat wordt vast nog lang na genieten.
Jullie zijn nu op de terugreis, en wens je een behouden thuiskomst...!!!! Groetjes van Rita

Simone Larooi

Hoi Weia, Henk en Bram,

Vandaag een regenachtige dag dus ik ga alle verhalen even lekker lezen. Kan me niet voorstellen dat wij een jaar geleden in de states waren, voelt alweer als te lang geleden. Jullie verhalen zullen ongetwijfeld weer een inspiratiebron zijn om snel een trip te plannen. Ik wens jullie een hele goede reis terug naar NL. Dan krabbelen we wel weer even.

X Simone

Ina

Hoi Henk, Weia en Bram,

Wat lees ik, tassen inpakken? Dus jullie reis zit er alweer op! Weken voorbij gevlogen zeker. Fijn dat jullie zo genoten hebben en ... mooi weer hebben gehad! Jullie hebben vast allang begrepen dat het weer hier knudde met een rietje was... Wens jullie vast een goede reis terug!

Grtjs Ina!