weia-haar-weblog.reismee.nl

Moab [Utah]

Vandaag een echte relax dag gehad. Bram en Henk zijn laat op gestaan, behalve ik , was om 06.30 uur al weer buiten, want het probleem van het snurken is nog steeds aanwezig. Wat heb ik straks een slaap in te halen

Het aantal decibels zijn zeer hoog, voor mijn gevoel elke dag meer en de oordoppen helpen dus eigenlijk niet.

Maar we hebben vandaag even boodschappen gedaan hier om de hoek, Amerikanen zullen voor dat kleine stukje hun auto hebben gepakt, maar wij gingen lopen. Het is inmiddels wel 36gr geworden. Daarna lekker naar het zwembad en Bram en ik hebben beide ons laatste boek uitgelezen.

Morgen wordt het een dag van veel kilometers [550 km] maken naar het plaatsje Golden , vlakbij Denver. Hier zullen we onze laatste 2 dagen verblijven.

Nu ik dit schrijf is het hier 19.40 uur en bij jullie 03.40 uur en het is nog steeds 30gr.

Reacties

Reacties

karin

Je kan beter nog 1 week vrij nemen om bij te tanken als ik het zo lees.....Het is 30 graden leg Henk anders buiten op een matras haha.
Geniet van de laatste dagen en een goede reis zonder vertraging richting Fryslan!
Groetjes Karin

Weia

Karin ,eerst nog even 1.5.week werken en dan die 3 weken bijkomen van de vakantie. Maar qua temperatuur zou Henk wel buiten kunnen slapen, maar hij zou zeggen, dat kun jij ook. gr Weia

Gé

Geniet ze nog en een goede terugreis.
Groeten Hylke en Gé

Anita

Jeetje wat vliegen die weken voorbij, gister las ik dat de camper alweer bijna ingeleverd moet worden.....
Voor jullie moet het helemaal omgevlogen zijn, behalve de lange nachten voor jou Weia, ik heb medelijden met je, weet helaas uit ervaring hoe lang zo'n nacht kan zijn. Ik wens jullie nog en paar fijne laatste dagen en een hele goede voorspoedige terugreis.
groetjes Anita

Ina G

Neem maar wat van die warmte mee hierheen want de warme zomer is hier ver te zoeken.
Jammer zeker dat de reis alweer voorbij is. Wij hebben genoten van de verhalen en prachtige foto's en op de kaart jullie route gevolgd.
Heel goeie reis naar huis en we zien elkaar vrijdag.
Groet van ons allebei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!