weia-haar-weblog.reismee.nl

Arches National Park

Vandaag Arches national Park bezocht, waarschijnlijk het laatste park, want morgen gaan we een dagje relaxen om vervolgens de dag erop naar Golden te rijden een plaatsje vlakbij Denver. Daar zullen webljven tot maandagochtend. Deze dag de camper inleveren en dan onze laatste hotelovernachting in Denver.

Wat is de vakantie snel gegaan, dan zijn we al weer 3 weken onderweg en wat hebben we veel gezien, ongelooflijk.

Maar eerst nog vandaag, Bram en ik hebben 3 trails gelopen en Henk 4 trails. D e eerste was de 'Landscape Arch'trail van 2,6 km, vervolgens de 'Sand Dune Arch'trail van 0,5 km en als laatste de 'Broken Arch'trail van 2,1 km. Henk heeft als exta nog de 'Windows Loop'van 2,5 km.

Dan te bedenken dat het vandaag 35gr is!!!!! Maar het ging ontzettend goed. Terug op de camping zijn we gelijk het zwembad in gegaan om af te koelen, zelfs ik., die nooit het water in wil, is deze vakantie al drie keer het zwembad in geweest.

Ook vandaag weer veel foto's gemaakt.

Ineke Kruize

Hallo Weia, Henk en Bram

Ik geniet iedere keer weer van jullie reisverhalen en de prachtige omgeving waar jullie vertoeven.
Ik wil jullie dan ook de laatste dagen nog heel veel plezier wensen.

Groetjes Ineke

Marijke

Hallo vakantiegangers,

Wat een prachtige reis ! Nog maar even lekker genieten van het laatste stukje..........

Groetjes van Hessel en Marijke en de poezen