weia-haar-weblog.reismee.nl

van Torrey naar Moab

Vanmorgen begonnen met heerlijke selfmade muffins in de smaken chocolade, kaneel ,bosbessen en banaan. De muffins kon je een dag van te voren bestellen bij de camping, ze waren heerlijk!!!! Daarna richting Capitol Reef National Park, ook weer een geweldige omgeving, ik begin in herhaling te treden, maar het is gewoon zo.

Wij zijn diverse malen gestopt om foto's te maken, verder kun je met een camper niet zoveel in dit park, want het zijn verder allemaal onverharde wegen en daar mogen wij van de verhuurder niet komen.

Verder gereden naar het statepark 'Valley of the Goblins'. Daar aangekomen konden we nog net wat foto's maken voordat de regen met bakken uit de hemel kwam. Maar wel schitterende luchten!!!

Op weg naar Moab, vanuit het Goblin Valley Park, leek het wel of we alleen op de wereld waren, we kwamen bijna niemand tegen!!! Via de interstate om ongeveer 14.00 uur op de camping Canyonlands midden in Moab terecht gekomen, waar we weer in een onweersbui terecht kwamen, terwijl de temperatuur nog steeds 30 gr is, maar terwijl ik dit schrijf is het inmiddels al weer zonnig weer.

Morgen gaan we het Arches National Park bekijken!!!