weia-haar-weblog.reismee.nl

Torrey [Utah]

We slepen al een hele tijd een zak met houtskool mee, maar steeds komt het er niet van om te barbecueen en nu hoeft het ook niet meer. Uiteindelijk verslagen door een Noor die, samen met zijn vrouw en schoonmoeder een prachtige camping heeft in de buurt van Torrey in Utah. Aangekomen op de camping gaf schoonmoeder aan dat er 's avonds gegeten kan worden op de camping, maar we moesten dat dan wel voor 5 uur aan haar doorgeven.We kregen een papiertje mee waaruit we konden kiezen.Weia nam Grilled Pork Loin, zeg maar karbo, Bram nam Ribs en ik nam een Ribeyesteak. 's Avonds werd allesgeserveerd op een ijzeren bord met daarop Dutch Oven Potatoes, Beans en Homemade Buttermilk scones, daarbij een Green Salad en tot slot ijs toe. Te drinken was er icetea of water. De icetea was zelfgemaakt en daar moest Weia wat aan wennenn, zo zonder suiker. Schoonmoeder serveerde uit en we kregen extra pas gebakken scones. Die Noor kon geweldig grillen, goede biefstuk en karbo en ribs om te zuigen, beetje smoky. Ik flikker die zak met houtskool morgen nog uit de camper (pardon RV).

(verhaal geschreven door Henk.)

Andries

Die Henk. Daar waar Weia en Bram al vanaf het begin een veslag maken van wat ze zo al gezien en beleefd hebben is het nu de beurt aan Henk en waar gaat het dan over........eten.
Maar je hebt gelijk Henk, goed eten tijdens de reis is heel belangrijk. Geniet
P.s. Mag je houtskool ook uitvoeren?? (Het weegt bijna niets)

Renske

Beste Uddings,

Eindelijk de tijd -genomen- om jullie avonturen te lezen en bekijken. Prachtig allemaal! Wat een natuur, indrukwekkend!!
Geniet ervan zolang het nog duurt. Waarschuwing: het is hier HERFST!! Tegen de tijd dat jullie huiswaarts gaan wordt het hopelijk iets beter. Scheelt Weia weer een paar typisch Hollandse grijze dagen... Jullie foto's fleuren mij weer een beetje op.

groeten uit Leeuwarden