weia-haar-weblog.reismee.nl

Salt Lake City

We gaan vandaag Salt Lake City bekijken. We kunnen gratis gebruik maken van de shuttle service van de LDS members, dit zijn leden van ''The Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints.

Ze zullen ons van de camping afhalen en kunnen vanuit het centrum ieder half uur weer terug.

Toen we weg wilden gaan, zagen Henk en ik dat Bram een t-shirt aanhad met de tekst: Save water, drink Beer!!!!!, die had ik ooit gekocht voor hem in Brugge in België.

Alleen dat kun je niet aantrekken als je door de Mormonen wordt opgehaald, want alcohol mag hier niet worden geschonken , dus toen toch maar een ander shirt aan.

We werden naar Temple Square gebracht waar we een rondleiding konden krijgen van' de members'om het gebouw van de leden te bekijken, maar dat hebben we op eigen houtje gedaan.

Daarna hebben we de 'Family History Library' bezocht, een geweldig mooi gebouw, waar je je stamboom kunt uitzoeken, alleen we hebben niet zoveel gevonden, maar de LDS members waren wel heel behulpzaam.

Vervolgens op een terrasje van Starbucks heerlijke ice-coffee gehad, zelfs Bram die geen koffie lust.

Henk en ik vinden het maar een steriele stad, wel heel schoon, maar het lijkt wel helemaal nieuw, niet echt van die mooie oude gebouwen, daar en tegen vindt Bram het wel mooi!!

Uiteindelijk hebben we gegeten in een groot gebouw waar verschillende fastfood restaurants in gevestigd waren, Bram heeft Japans gegeten en Henk en ik Chinees, maar dan het chinees eten wat we ook in Beijing hebben gehad, het was heerlijk.

Morgen gaan wenaar Capitol Reef National Park..

karin

Jullie vakantie is een groot feest zo te lezen!!!!
Toch een gaaf t-shirt Bram. Mooie verhalen. Weia bewaar je nog wel wat voor op het werk...
Geniet van deze laatste week!!

Groetjes Karin