weia-haar-weblog.reismee.nl

van Montpelier [Idaho] naar Salt lake City[ Utah]

Vanmorgen toen we opstonden was het mooi weer maar koud. Ook onze buren waren al aan het inpakken, dat waren bikers met aanhangwagentjes die uit de staat Washington kwamen.

Later kwamen we ze nog een keer tegen boven op de berg bij het Bear Lake op een rest area .

Weer een prachtige tocht, deels door de Rocky Mountains, lijkend op Oostenrijk, het zijn alleen maar prachtige tochten tot nu.

Om ongeveer 12.00 uur in Salt Lake City aan gekomen, waar we een camping hebben gevonden dicht bij het centrum . Toch nog een grote camping, waar een paar honderd campers en tenten kunnen staanen tevens vele bomen en dat voor een stadscamping!!!!

Tot 15.00 uur was het hier erg warm maar daarna kregen we een onweersbui die nu om 18.00 uurnog niet afgelopen is.

We hebben ook weer een was gedraaid in wasmachines die wel 3 keer zo groot zijn dan thuis en daarna in de droger, want je mag hier geen was buiten hangen.

De foto's houden jullie nog te goed, want ik maak dit verhaal op Bram zijn laptop en de foto's van afgelopen dagen staan op mijn laptop.

Morgen gaan we Salt Lake City verkennen.