weia-haar-weblog.reismee.nl

van Yellowstone via het Grand Teton Nat Park naar Montpelier Idaho

Al vroeg op pad [06.30 uur] want we wilden nog naar het Grand Teton National Park en daarna als eindbestemming Jackson. Maar we waren nog niet 5 minuten op weg of we hadden bijna een' mannetje elk' voor de auto en die zijn bijzonder groot, vooral met zo'n groot gewei, maar gelukkig ging het goed.

Later op een parkeerplaats zagen we beneden ons in het water heel veel pelikanen, ook die schijnen hier te leven, lazen we later in het krantje van het Teton National Park.

Bij het Jenny Lake hebben we weer een trail gelopen, het was weer heerlijk weer.

Net voor de uitgang van Grand Teton National Park stonden er weer vele auto's langs de kant van de weg en ook weer een parkranger, want er was een grizzly beer met 2 jongen te zien aan de rand van het bos. wij hebben alleen de moeder nog even gezien en daarna was ze verdwenen, helaas weer geen foto;s kunnen maken. Dus hebben we ook geen bewijzen dat we ze ook echt hebben gezien, maar dat is aan jullie!!!!!!!

We zouden een camping in de buurt van Jackson zoeken, maar die hebben we niet gevonden, Inmiddels hadden we al besloten om niet naar de 'Craters of the Moon National Park'te gaan, want na Yellowstone hadden we het even gehad. zoveel indrukken in paar dagen.

Uiteindelijk zijn we terecht gekomen in Montpelier in Idaho, een prachtige camping in de bossen.

Morgen waarschijnlijk naar Salt Lake City!!!!

Arda

Hallo jullie 3 tjs,

Wat een schitterende vakantie.
En zo ook de foto's
Wat mooi dat jullie beren hebben gezien.
Ook fantastisch dat er nog zoveel sneeuw ligt.
Is jullie camper al echt jullie huis geworden of ben je er te gast?
Nog maar lekker verder doorgenieten .

Groetjes A&P, Sjaan en Coosje

Andries

Ik zag twee beren broodjes smeren.... Geen foto's, geen bewijs. Wel weer prachtige verhalen en mooie foto's. Volgens mij genieten jullie volop en even een pauze inlassen is heel verstandig, het is tenslotte vankantie. Ben benieuwd naar de rest van de foto's uit Yellowstone de kleuren rond de geysers zijn prachtig.
Nog veel plezier. (Bram: blijf schrijven)

Ina & Jacques

En wij zitten hier maar in ons tuintje; verlekkerd te lezen en kijken waar jullie allemaal mee bezig zijn. Denken dat jullie veel te weinig tijd hebben om alles goed te zien. De volgende keer gewoon onbetaald verlof en dan drie maanden trekken door de amerikaanse vrijheid!
Trouwens jullie redactionele Kwaliteiten (jij ook Bram) mogen er zijn. Reisgids??
Die kwaliteit geldt ook voor de foto's; prachtig!
Hebben jullie nog meegekregen dat die man die was aangevallen door een beer dat niet heeft overleefd!
Kijk maar uit.
Geniet, groetjes Ina en jacques

Weia en co

Arda, de camper is helemaal ons huis geworden en mooi dat het een bijna nieuwe camper is. Andries, de foto's van mijn camera kan ik momenteel niet goed uploaden, maar misschien de volgende keer.
Ina, we hebben helemaal niets meegekregen over de man die is aangevallen door een beer, alleen van jullie kant en van familie die al ongerust begonnen te worden.
Lieve vrienden nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties, wij vinden het ontzettend leuk!!!

Hylke en Gé

Hallo fam Udding,
Weer prachtige verhalen en foto,s.
Ga zo door. Grusse aus Deutschland.

Aleida

Hallo luitjes,

Het is weer genieten van alle verhalen en de prachtige foto's.
Heerlijk dat wij op deze manier alles kunnen meebeleven!
Eigenlijk zou ik zo op het vliegtuig willen stappen om ook die kant op te reizen.
Er is zoveel moois te zien!
Bram heeft vast geen spijt dat hij nog meegegaan is!
Ik hoop dat jullie nog veel kunnen zien en genieten van dit prachtige land.

Groetjes, Aleida

henk

Bericht voor Gé en Hylke: This is de place (for Starbucks coffeeholder). Moeten we hem opsturen of meenemen?

henk

Bericht voor Andries: Het is niet moeilijk om in Yellowstone mooie plaatjes te schieten. Alleen de werkelijkheid is mooier en indrukwekkender. Het binnenste van moeder aarde geurt echter als het binnenste van een cowboy na het eten van baked beans met veel onions.

weia

Ja, Aleida je zou zeker nog eens terug moeten, het is hier heel mooi!!!