weia-haar-weblog.reismee.nl

van Devils Tower via Buffalo naar Cody

Henk en Bram hebben hun eerste Buffalo burger gehad en ze vonden het heerlijk. Dus niet van rundvlees maar vanbizonvlees.

De volgende [ hier was het 4 juli , Independence day] dag zijn we naar Buffalo gereden, het eerste half uur zijn we niemand tegen gekomen, dat maak je niet vaak mee op vakantie, zeker niet als je via Duitsland naar Italië rijdt.

In Buffalo hebben we het rustig aan gedaan, even gezwommen en gewandeld en gelezen, dat hoort ook bij de vakantie. Verder nog wat vuurwerk gezien, al was dat niet zoveel.

Vanmorgen om 07.30 uur vertrokken van de camping Indian Campground [ overigens een prachtige camping] naar Pondorosa Campground in Cody. Onderweg weer een prachtige route gehad door de Bighorn National Forest, waar we prachtige ravijnen en watervallen hebbben gezien. We mochten niet erg snel rijden soms maar 20 miles p/h, dat kon ook niet want we hadden behoorlijke hoogteverschillen een vele haarspelbochten.

Op een gegeven moment moesten we stoppen voor een groot aantal koeien die werden verweid naar een stuk weiland aan de overkant van de weg. Drie cowboy's te paard en drie honden en grandma in de auto ervoor met een vlag uit de auto om aan te geven dat we rustig moesten rijden.

Onderweg ook5 herten dood langs de kant van de weg gezien en verder gelukkig ook vele levende herten.

Henk en Bram gaan zo naar de rodeo, voor mij hoeft dat niet zo, dus hoe ze het zullen vinden horen jullie bij het volgende verhaal, wat wel een aantal dagen kan duren , want vanaf morgen zijn voor 3 dagen in Yellowstone National Park en daar hebben we geen internet en geen bereik met de mobiele telefoon.

lia

Zo te horen hebben jullie en geweldige tijd daar in Amerika. Je hebt het er maar druk mee om al die verhalen te schrijven. Nu hebben wij dus ook een paar rustige dagen omdat je geen internet hebt. Veel plezier in Yellowstone en we horen over een paar dagen wel hoe het daar was.

Groetjes uit Dronrijp

Andries

Je hebt weer een prachtige route uitgezocht, de foto's zijn het bewijs. Veel plezier in Yellowstone.

Ina G

Lees dat jullie naar Yellowstonepark gaan zijn jullie er nog wel in geweest?Hier in de krant stond n.l. een bericht dat er een man is aangevallen door een beer en dat het park nu gesloten is. Ben benieuwd naar jullie verhaal. Zou jammer zijn als jullie het niet hebben kunnen zien.Verder genieten we van jullie foto's en verslagen.Fijne reis verder en veel plezier!

Groetjes

Ina

Hey Udding-family!

Dus, op weg naar het Yellowstonepark..... HENK:... WATCH OUT FOR THE GRIZZLY BEAR!!!! [die ratelslangen maakten ook al geen indruk...]
Veel plezier en pas goed op Henk, niet van de paden af....haha!!

Groeten van ons