weia-haar-weblog.reismee.nl

van Badlands Nat. Park naar de Black Hills in Custer State Park

Om 08.00 uur vertrokken , eerst door het de Badlands heen gereden, je weet niet wat je ziet.!!!!

Letterlijk: slecht land. een land met geerodeerde heuvels van vulkaanas en stukken met roodbruine en lichte stroken, waar voortdurend de wind scherpe kanten en pieken hebben geschapen die plots overgaan in uitgestrekt vlak prairieland.

Sinds Kevin Costner er het met Oscars bekroonde Dances with Woolves opnam, is het landschap bij velen bekend geworden.

Daarna naar het stadje Wall, waar de beroemde Wall Drug Store staat, waar je de goedkoopste kop koffie van Amerika en gratis ijswater kunt krijgen. Verder zijn hier veel winkeltjes, restaurants en galeries.

Toen we terug over de interstate 90 naar de Black Hills in het Custer State Park, waar we een beetje Sauerland zien, veel heuvels en bomen. Hier hebben we een camping voor 2 nachten.

Vanavond gaan we naar 'Mount Rushmore by night 'en zullenwe de presidenten Washington,Jefferson,Roosevelt en Lincoln gaan bekijken.

Vanmiddag doen we niet zo veel, Henk en Bram zijn aan het zwemmen en ik ben dit verhaal aan het schrijven.

Ouders , we hebben momenteel geen bereik met onze mobiele telefoon, dus heb even geduld!

Cas

Hey Familie Udding,

Maak maar een paar mooie foto's van de presidenten! Ben erg beniewd.

Groetjes

Karin

Zo te lezen genieten jullie enorm! Wat rijden jullie in een mooie "bus" haha. Weia heb je die grote bak al onder controle?
Fijn dat jullie zo genieten. Wie is Kevin Coster? Ken wel een Kevin Costner.....geintje moest dit even van Peter schrijven ben vanmiddag(vrijdag) bij hem geweest voor hjc vandaar. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe!Lekker genieten.

Groetjes

Corrie

Fijn he vliegtuigen en luchthavens... Bij jullie ziet het er allemaal erg mooi en afwisselend uit. Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben! Ik heb Oma de reisverhalen even voorgelezen waar ze uiteraard erg blij mee was. Ze wacht jullie telefoontje rustig af.
Heel veel plezier verder, groetjes van ons allen

Corrie

en ehh was de koffie lekker??

Rutger

Hey Uddings,

Het is hier 23;50 dus zijn jullie vast alweer aan de volgende dag begonnen!
Zijn jullie al in het Custer State Park zelf geweest?
Daar zijn wij vorig jaar in een bizon-file beland!

Bram, op je papiertje na heb je bij de diploma uitreiking niet veel gemist.
Het was, netjes gezegt, nogal een "lange zit".
Nog heel veel plezier en we houden jullie in de gaten! (vooral Gineke is fanatiek!)
Groetjes!

titia

Wat houden jullie ons prachtig op de hoogte van alles.
Op het werk gaat het prima, de dagen vliegen om.

groetjes, titia