weia-haar-weblog.reismee.nl

van Scottsbluff (Nebraska) naar Badlands Nat Park ( South Dakota )

Vandaag heel veel miles gereden in 2 heel verschillende staten.

Ongeveer om 08.00 uur weggereden en toen eerst naar Chimney Rock, dit is een op een schoorsteen lijkende rots. Dit opvallende bezienswaardigheid aan de Oregon Trail diende menig westwaarts trekkende kolonist tot wegwijzer. Alleen Henk zou even het veld in om een mooie foto te maken, zien we ineens een bordje : pas op ratelslangen, blijf op de paden!!!

Daarna richting het noorden waar we ter hoogte van Alliance 'Carhenge' hebben bekeken, het is net zo iets als 'Stonehenge'maar dan niet met stenen maar met auto's, heel grappig om te zien.

Uiteindelijk op de camping KOA White River aan gekomen, nadat we eerst nog een klein stukje van Badlands hebben gezien, heel indrukwekkend. De rest gaan we morgen bekijken.

Inge

Hallo daar,

Bram, ik heb je smsje ontvangen en ik ben blij dat jullie daar veilig zijn aangekomen :) Ik heb inderdaad maar niet geantwoord omdat ik denk dat het erg duur is om een smsje die hele oceaan over te laten gaan...

Superleuk om die verhalen te lezen, echt een supermooi landschap waar jullie doorheen reizen :o
'K zal jullie verhalen blijven lezen, en nog een hele, hele fijne vakantie toegewenst! Tot snel!

xx Inge

ps; Bram, bedankt voor je cadeautje :) heel lief!

Jacques en Ina

Wat een verwennerij, alweer een leuk verhaal en mooie foto's. Ziet er allemaal heel prachtig uit.

groetjes

Andries

Jeetje, een vrijwel nieuwe RV, heerlijk weer, prachtige foto's and yet a lot of great moments to come. Oftewel, hoe maak ik iemand jaloers.
Veel plezier en blijf schrijven.

Rita Mulder

Hallo luitjes, ook ik ben jullie nu aan het volgen op deze mooie reis...! Na die enerverend vliegreis is het dan nu volop genieten, en zeker ook voor Bram na het behalen van zijn examen... nogmaals proficiat Bram...!
Wat ik tot nu toe heb kunnen volgen ziet er fantastisch uit en wens jullie nog heel veel reisplezier en mooie ervaringen!

groetjes van Rita

Liesbeth

Hoi familie,

Fijn alweer een berichtje en mooie foto's en een foto van de camper leuk! Ziet er allemaal indrukwekkend uit. Vandaag bij pa en moe geweest alles goed en weer lekker gegeten.

Groetjes Liesbeth