weia-haar-weblog.reismee.nl

camper ophalen en op naar Scottsbluff

Vandaag zijn we opgehaald door het verhuurbedrijf Cruise America al om kwart voor negen 's morgens samen met een Duitse familie, dat ging heel snel.

Aangekomen bij Cruise America werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we nog wat tekst en uitleg, meestal moet je de instructiefilm even bekijken, maar dat we hadden thuis via het internet al gedaan. We hebben weer geluk, we krijgen vrijwel een nieuwe RV {recreation vehicle] mee met nog maar 6000 miles op de teller, je kon gewoon ruiken dat ie nieuw was.

We kunnen vertrekken!!!! dit was 's morgens al om 09.30 uur. Eerst tanken, daarna naar de Wal Mart waar we onze ogen weer uitkeken op het grote assortiment en de immens grote verpakkingen..

Het is weer geweldig rijden met zo'n ding, vooral dat geluid van de krachtige motor, fantastisch!!!

Alles ging vandaag van een leien dakje, ongeveer on 12.00 uur vertrokken vanuit Denver via de interstate 25 richting Scottsbluff.

Rond 15.30 uur aangekomen op de camping Robidoux RV Park in Gering, wwar we een mooi plekje krijgen met een picknicktafel. De eigenaresse vroeg nog aan Henk of zijn vrouw die draai naar de campingplek wel kon maken anders zou ze nog even een andere plek zoeken, wat denkt ze wel niet dat vrouwen niet kunnen rijden!!!!!! Grapje!!!, ze was heel aardig, zoals iedereen hier. Dit verhaal heb ik {Weia} om 's morgens om 05.30 uur geschreven, Henk snurkte weer zo hard!!!!

Paar dagen geleden hadden ze hier in Nebraska nog hevige 'thunderstorms'gehad met hele grote hagelstenen en gisteravond leek het erop dat we ook slecht weer zouden krijgen gezien de luchten, maar dat ging goed.

Bedankt iedereen voor jullie leuke reacties en hoop binnenkort weer een nieuw verhaal te kunnen tonen.

lia

hey Weia.
Ik blijf vandaag maar met je bezig. Vanmorgen je verhaal van de reis en nu weer dit verhaal. Wij hebben gisteravond wel onweer gehad met veel regen. Fijn dat jullie een nieuwe camper hebben gekregen. en nu maar kilometers vreten. Een goede reis en ik hoop dat jullie
een goede vakantie hebben. Veel plezier

Groetjes uit Dronrijp

A&P

Hallo jullie 3 tjes,

Leuk om jullie foto's te bekijken.
Krijgen we hier een mooie indruk van jullie indrukken.
Mooi zo'n stoere nieuwe wagen onder je gat!
We kijken weer uit naar het volgend verslag.
2 op 1 dag is wel een enorme verwennerij!

A&P + Sjaan en Coosje

Jacques en Ina

Hoi alledrie, ik ging even kijken of er al een verslag was en ja hoor zelfs twee. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad ondanks het oponthoud.En ook weer een nieuwe camper mee dat is boffen! Ik zou wel even om het hoekje willen kijken hoe Weia daar stoer mee rondrijd.Leuk de verslagen en foto's zo reizen we een beetje met jullie mee.Doe Henk maar een knijper op de neus[ha,ha] Lieve mensen heel veel plezier en goede reis!
groet uit Oudeschoot

Liesbeth

Hoi familie,

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en is alles goed verlopen. Mooi gelijk 2 verslagen kunnen we alles goed volgen en ook mooie foto"s. Stuur je ook nog even een foto waar de camper in zijn geheel op staat?
Eigenlijk moet je een klein tentje kopen dan kan Henk daar 's-nachts in slapen dan hebben jullie ook een goede nachtrust. Ik ga nu naar bed en ben weer benieuwd naar het volgende verhaal. Veel plezier en goede reis.

Groetjes Liesbeth