weia-haar-weblog.reismee.nl

24 uur op reis, een enerverende dag!!!!! [ van Amsterdam naar Denver]

Maandag 27 juni, Nederlandse tijd:

Deze ochtend vroeg opgestaan voor het ontbijt en vooral door het gesnurk van Henk weinig geslapen. De shuttle vanaf het hotel ging namelijk al om 6.40 uur.

Na lang wachten konden we de gate in maar al na een half uur bleek er iets mis te zijn met het vliegtuig. Even later kregen we te horen dat het mechanische problemen waren en dat het vliegtuig gecontroleerd moest worden. Hierdoor ontstond al een vertraging van 2 uur. Nog even later kregen we te horen dat het vliegtuig nogmaals gecontroleerd moest worden en dat we pas om half 1 weer naar de gate konden terugkeren. Uiteindelijk steeg het vliegtuig om 15.00 uur op, en een vertraging van 5 uur was een feit.

Ook hadden we nog een overstap-vlucht te halen (in Houston/ Texas) maar deze werd voor ons aan de grond gehouden omdat er ongeveer 40 mensen uit ons vliegtuig nog in dat vliegtuig moesten.

Eenmaal geland in Houston was het rennen, snel door de immigratie en op naar de bagage ruimte. Toen we de bagagezaal bereikt hadden bleek onze bagage al klaar te staan met een man erbij die ons ging begeleiden naar ons volgende vliegtuig omdat hij nog op ons stond te wachten. Hierdoor mochten wij voor bij de douane, ten nadele van de enorme mensenmassa, nog wachten passagiers, deze werden dan ook erg boos. (haha) Gecontroleerd en wel werden we op een karretje gezet (soort van golfkar) en met hoog tempo naar de gate gebracht.

Nogmaals 2 uur in een vliegtuig en toen eindelijk geland in Denver (Colorado) onze eindbestemming voor deze dag. Rond 5 uur (Nederlandse tijd) pas aangekomen in het hotel en daar eindelijk een portie welverdiende rust gekregen na bijna 24 uur reizen.

Meer verhalen/ foto's volgen! Geschreven door: Bram

A&P

De kop is er af!
Jammer van de vertraging, maar wel weer goed geregeld bij de transfer.
Nu lekker uitrusten en op pad.

A&P + huisgenoten

Lia

Ja het duurt even maar dan heb je ook wat. Ik hoop weia dat je de oordopjes die je in het vliegtuig krijgt heb meegenomen dan kun je die gebruiken zodat je nog wat slaap krijgt. Mischien een tweede kamer boeken een optie.

Groetjes uit Dronrijp

Andries

Inderdaad jammer van het oponthoud, volgens mij valt dit net niet onder de noemer: onthaasten???
Wat ook zij, de reis kan nu beginnen en ik hoop dat jullie beter weer hebben als wij hier gisteravond want de Felixwei stond volledig blank.
Heel veel plezier, op naar de Walmart en door naar Scottsbluff.

Hylke en Gé

wachten is altijd vervelend,maar jullie zijn er en nu kan het avontuur beginnen.Wij leven met jullie mee.
Gisteravond een wolkbreuk boven Stiens en je wilt het niet geloven,maar zelfs op de vierde verdieping hadden we een overstroming in de kamer.
Groetjes