weia-haar-weblog.reismee.nl

reispapieren binnen

Vandaag de reispapieren gekregen, nu nog 10 weken wachten!!!

We hebben gelukkig geen brandstoftoeslagen meer gekregen, want ik had de kleine lettertjes in de reisovereenkomst goed gelezen, waar in stond dat als je de volledige reissom reeds had betaald, dan kan de reisorganisatie geen toeslagen meer berekenen.

Vandaar betaalde ik de rest van de reis al in februari, toen de olieprijs zo begon te stijgen i.v.m.de crisis in Tunesie en Egypte.

Nu kunnen we beginnen met aftellen, maar wat momenteel nog belangrijker is , is dat Bram zijn examen nog moet halen en dat is nog lang niet zeker!!!!!

fam faber

Ik zal jullie helpen met aftellen en mocht bram zijn examen niet halen en voor een her moet terugkomen dan kan hij altijd bij ons komen logeren

Lia

Andries

Die weken vliegen voorbij, en dan straks de camper ophalen en lekker genieten van al dat moois wat Amerika te bieden heeft. Ik weet, de route ligt al klaar het feest kan bijna beginnen.

fam. v.d. Meer

Allereerst willen wij Bram van harte feliciteren met het behalen van z'n diploma - super gedaan! Nu heerlijk genieten van een welverdiende vakantie.
Wij wensen jullie een hele voorspoedige reis naar Amerika en hopen dat jullie een fantastische campervakantie daar beleven.
Wij zien er zeker naar uit om jullie belevenissen via het weblog te volgen.
Groetjes,
Rypke, Gineke, Ruben en Rutger