weia-haar-weblog.reismee.nl

Van Zeeland naar Birmingham

Gisteren uit het werk meteen doorgereden naar Zeeland, niet de mooie provincie, maar het plaatsje Zeeland in Brabant. Een mooi dorp, met in het midden een herberg genaamd D'n Brouwer. De herberg heeft drie ruime kamers, waarvan wij de ruimste hadden. De kamer heette Monique van der Ven, naar de inmiddels oudere actrice. Het was de woning waar zij geboren is. Een foto van het bed in de kamer geeft een indruk van de atletische prestatie van deze actrice. Onze nacht was minder stormachtig. Ik snurkte en de volgende morgen was Weia een oordop kwijt.

O dat zou ik bijna vergeten, prachtige kamer in een mooie herberg met goed eten. Een regelrechte aanrader. De bediening was geweldig evenals de service om je naar de opstapplaats te rijden. De auto kan dan voor de herberg blijven staan. Nog even een foto van de herberg voor degene die er eens naar toe wil.

De volgende ochtend, vandaag dus, een reisdag. Mooi weer bij de start, minder gedurende de dag. In Duinkerken op de ferry gestapt en in Dover er weer uit. het was wat mistig ,dus een foto van de haveningang moet het hem doen. Het was al laat toen we bij het hotel aankwamen. Nog even wat gegeten en nu in de rust. Oh. de curry aan boord van DFDS ws nog niet zo slecht. Morgen weer vroeg op.

Corrie & Klaas

Vanuit prachtig Zeeland ?, prachtig vakantie eiland, wensen we jullie een mooie reis toe . Het begin was in ieder geval goed?

wei

Dankjewel, jullie zitten kennelijk in de provincie Zeeland, ook veel plezier toegewenst!

Liesbeth

Heel veel plezier met jullie nieuwe reis en mooi dat we alles weer kunnen volgen.

Hylke en Gé

Ben even vergeten wat jullie reisdoel is. Schotland? Geniet van de reis.

Sjoerdje de Graaf

Een hele fijne vakantie toegewenst, ben benieuwd naar de foto's en verhalen!

Weia Udding

Wij zijn naar het noorden van Engeland en het zuiden van Schotland

Arend

Lusa heeft vandaag jullie weblog op de i-pad gezet. We volgen jullie en wensen jullie een fijne vakantie met droog weer!