weia-haar-weblog.reismee.nl

Hoi An, laatste dag

Vandaag een vrije dag en onze laatste dag in Vietnam, morgen worden we naar het vliegveld in Danang gebracht en dan zijn we dinsdagmorgen weer in Nederland.

Doen vandaag niet zoveel, zijn net even naar het oude centrum gelopen, waar we weer prachtige foto's hebben gemaakt

Op de terugweg naar het hotel kwamen we 3 vrouwen tegen die aan ons fruit hebben verkocht, maar ze wilden ook met mij op de foto,

het was de bedoeling alleen bananen te kopen maar hebben ook nog wat ander fruit gekocht, heerlijk

Nog een kleine tempel bekeken, het is allemaal heel kleurrijk

Het was inmiddels weer 13.00 uur en kwamen langs het restaurantje waar we gisteren ook hadden gegeten en aangezien het ons daar erg goed was bevallen zijn we daar maar weer neergestreken, we hadden voor 2 personen voor 8 euro , 2 grote kommen noedelsoep en een portie "springrolls", dat zijn de loempia's en 2 drankjes, het was heerlijk. De vriendelijke dame van het restaurant zei toen we weggingen: see you tonight en waarschijnlijk gaan we dat ook doen omdat het eten daar goed is.

Hylke en Gé

Goh, nu moeten we jullie verhalen straks weer voor een jaar missen. Wij hebben genoten en zien het naar het fotoboek. Wens jullie een goede reis en tot gauw.

Andries

Ten eerste, bedankt voor de verhalen en de prachtige foto's. Heerlijk mee kunnen genieten van jullie relaas. Wat een prachtige vakantie, boeiend land, mooie mensen maar wat een contrast met ons westerlingen. Wie er beter af is durf ik niet te zeggen. Wij hier alle luxe maar klagen steen en been, zij moeten met minder maar lijken gelukkiger!! Zeg het maar.
Ten tweede, het fijne van vakantie is dat je een korte periode enorm kan genieten van alle lokale kleuren, geuren en mensen om je heen. Maar mijn ervaring leert dat thuiskomen ook genieten is.
Weia maak er weer een prachtig naslagwerk van zodat we nog eens met jullie terug kunnen kijken.
Goede reis terug.

Henk

Hoi Andries, hoe meer we reizen, hoe meer we Nederland gaan waarderen. Vietnam is een prachtig land, maar dan wel om te bezoeken en niet om te wonen.

Sjoerdje

Prachtige foto's en verhalen, mooi om er vakantie te vieren, weer een ervaring rijker, maar je eigen bedje zal straks ook weer heerlijk liggen, goede reis terug!